تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

انواع فایل ها و نرم افزار های مربوط ب رشته ی شهرسازی و معماری-مقاله های رشته شهرسازی و معماری-پاورپوینت هایی با طراحی بی نظیر و با کیفیت و...


دسته بندی سایت


برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

چه مقدار از کیفیت فایل های موجود در سایت رضایت کامل را دارید؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 12
  • بازدید کل : 139619

خلاصه فوق العاده کامل تاریخ شهرسازی و معماری ایران و حهان از تمامی کتاب ها و منابع مختلف


خلاصه فوق العاده  کامل تاریخ شهرسازی و معماری ایران و حهان از تمامی کتاب ها و منابع مختلف

خلاصه کامل تاریخ معماری و شهرسازی ایران و جهان

بهتریـــــــن خلاصه از تاریخ معماری و شهرسازی ایران و جهان را میتوانید به راحتی تهیه کنید.

ویژیگی خاص این خلاصه این است که فقط از یک کتاب خاصی نیست....بلکه از تمامی کتاب های تاریخ شهرسازی و معماری هستش.یعنی از کتاب های :

تاریخ شکل شهر موریس ، طراحی شهرها بیکن ، اشنایی با تاریخ معماری جهان ابراهیم زارعی ، تاریخ اروپا پاکزاد ، شار تا شهر حبیبی ، شهرنشینی در ایران سلطان زاده ،تاریخ ایران پاکزاد ، خلاصه تمامی موسسات درباره مبحث تاریخ ایران و جهان( خانه شهرسازان ،کیمیا فکر، مرکز معماری ، شبکه ارشد طراحی شهری) و نکات مهم کنکور های سال های قبل که به صورت نکات مهم اضافه شده اند.

  • این خلاصه تاریخ معماری و شهرسازی تاریخ ایران و جهان هستش. که شامل :
  1. از 8000سال قبل تمدن مصر,هند چین ژاپن ازتک مایا اینکا پرو و همچنین نطرات اندیشمندان درباره ی این تمدن ها و شروع شهر و شهرنشیتی، تارخ بونان، تاریخ روم، قرون وسطی، رنسانس، باروک، انقلاب صنعتی
  2. ورورد عیلامی ها به ایران,ماد ها ، هخامنشیان ، اشکانیان , ساسانیان ، ورود اسلام به ایران, حکومت های محلی ، صفویه, قاجاریه، پهلوی و انقلاب اسلامی

این خلاصه در 136 صفحه آ4 هایلایت شده هستش.بهترین کیفیت رو داره.ک به شما 100% این اطمینان رو میدهم که در هیِِِِِِِِِِـــــــــــــچ جایی نمیتوانید چنین خلاصه ای پیدا کنید.با خوندن این خلاصه میتوانید 80 درصد تاریخ را بزنید.و اون 5 سوال نزده جرء سوالات خیلی سخت و یا از اشکال مختلفی ک هست کسی دیگری هم قادر به پاسخگویی نیست.

این نوع خلاصه نویسی کار دشواری هستش.چون باید بر مطالب کتاب های دیگه اشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید موضوع را درک کنید و نکات مهم را استخراج کنید.با تهیه این نوع خلاصه نویسی گامی بلند برای موفقیت بر میدارین.چون خیالتون رو از بابت کتاب راحت میکند.بدون هیـــــــــچ استرسی میتوانید کتاب هارو کنار بگذارید و از این مطمئن باشید که تاریخ ایران و  جهان را کاملاااا بلدید و خلاصه ان را از تمامی کتاب ها دارید.موفق باشید.

 

لطفا و خواهشا این خلاصه را منتشر نکنید.و حق خودتان و اینجانب را ضایع نفرمایید.با تشکر

تمامی خلاصه های این وبلاگ متعلق به مهندس پیام کریم نژاد رتبه 15 طراحی شهری سال 96 میباشد.

توجه:(شما دوسنان میتوانید تاریخ های دوره های مختلف را از قبیل یونان و روم و... را به صورت تک فایل از همین سایت دانلود بفرمایید.کافی است نام آن را جست و جو بفرمایید.همچنین پکیج تاریخ معماری و شهرسازی ایران و جهان رابه طور جداگانه از همین سایت دانلود کنید.لذت ببرید.

 

رمز فایل: payam_k2m


مبلغ واقعی 82,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 65,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1420

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (1)

شبنم
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰

خیلییییییی عالی بود.اول شک داشتم ک دانلود کنم ولی الان که یه نگاه انداختم بهش واقعاااا میفهممک کامله.ممنون.درس های دیگه هم هیمنطوری خلاصه شده اند مهندس؟؟


مطالب تصادفی

  • پکیج کامل کنکور ارشد طراحی شهری(با گرافیک و دقت تنظیم بسیار بالا)
  • پکیج خلاصه تاریخ معماری و شهرسازی ویژه کنکور کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و طراحی شهری
  • خلاصه کتاب کندوکاوی در تعریف طراحی شهری گلکار
  • خلاصه کتاب آفرینش نظریه معماری جان لنگ
  • خلاصه کتاب افرینش مکان پایدار گلکار به صورت تایپی و فوق با کیفیت

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد